Thursday, April 23, 2009

Idea baru!


[assalamualaikum]
hello,apa khabar semua orang cuti?memang sunyi habis blog ni,langsung takda post.
Pernah buka laman web Iluvislam.com tak?Pihak admin berhasrat untuk jadikan batch's blog seperti Iluvislam.com.Jadi,bukan hanya bermanfaat kepada batch kita or USMians,tapi juga kepada orang luar.
Untuk pengetahuan umum,InsyaAllah,kita akan dapat subdomain kita sendiri.Maklumat lanjut,sila rujuk ketua admin,Azizi.Apa-apa pun,ini semua masih diperingkat perbincangan.Doakan semuanya menjadi kenyataan.
So,untuk memudahkan kerja dan lebih sistematik,pihak admin berharap readers dapat bagi idea untuk content website tu.Apa-apa pun boleh.InsyaAllah,lagi banyak idea lagi bagus.Sesiapa yang nak berikan idea,tulis dekat ruangan komen ye.
Selain tu,kami juga mengharapkan volunteers untuk memastikan website ini "hidup".Kita akan bahagikan tugas ikut kepakaran/bidang masing-masing.Sesiapa pun boleh.Nanti tolong emailkan kepada ainaaismail@yahoo.com
Till then,
selamat bercuti=p
p/s:maaf,BM sangat lemah

2 comments:

tronx013 on April 23, 2009 at 11:23 PM said...

salam.. saya menyokong padu usaha ini..hahaha.. sokong suara je dehh..hehe masih xsedia untuk menyumbang artikel.. sumbang komen sikit2 leh la.. masih level rendah lagi..hehe.. Moga terus maju.. kita bersaing dalam dunia sharing ..

Jacknaim on April 24, 2009 at 3:31 AM said...

hurm.. saya pun menyokong padu cadangan ini dan juga ape yg tronx katakan.. saya setuju blog ni jd cam iluvislam.. tapi juga cam dah tak terlarat nak menulis banyak2.. blog peribadi je dah ade dua.. tambah plak blog2 dan web yg jadi co author dan juga yahoo group..huish.. dah habis dah semua idea..huhuhu

 

the power of sharing Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template